Anketa:

Ako sa vám páčia nové oficiálne stránky obce Belá?
 

Komunálne voľby 2010 - zoznam kandidátov

Komunálne voľby 2010 - zoznam kandidátov

PDF Tlačiť
Štvrtok, 11 November 2010 11:24
 

Komentárov  

 
-69 #1 lukas 2010-11-13 10:27
myslim, ze pan Dvorsky by mal pokracovat vo svojej zacatej praci :-)
 
 
+60 #2 jano 2010-11-14 19:08
ja si naopak myslím, že naša obec už potrebuje zmenu, nič osobné proti pánovi Dvorskému, ale je zaujímavé,že za dva mesiace pred voľbami sa v obci urobí toľko práce, koľko sa neurobilo za 4 roky.
 
 
+25 #3 Gusto Štrkač 2010-11-17 22:10
hmmm zaujimave ,,, zacalo sa realizovat viac veci co sa slubuju stale asi niekomu prihara ,,, ja osobne by som nevolil tu zostavu co tam je ,,, čista pračka Ečiek ,,, chlapci sa ešte ukažu ked ich nezvolia čo všetko maju vo vreckach
 
 
-8 #4 matus krajci 2010-11-18 08:50
pan starosta dakujem za vykonanú prácu ktorú ste vykonali v prospech našej obce
 
 
+40 #5 matúš krajči 2010-11-18 14:15
Dobry den vsetkym!

V prvom rade, by som poprosil niekoho, kto pise v mojom mene, ak by bol natolko ohladuplny a pouzival iny "nick". Dakujem pekne.
Do tejto diskusie sa este urcite velmi rad zapojim najma po tych vsetkych klamstvach, ktore pan starosta prezentuje vsetkym ako zarucenu pravdu. Po vcerajsej premiere jeho prihovoru ho obdivujem, ze sa dokaze vobec este niekomu pozriet do oci. Volebny program splneny na 100%? Tomuto skutocne niekto veri?? Ja nepojdem bod po bode a ani vas nebudem nicit 2 hodinovou recou, ale 4 hlavne priority boli nasledovne: cesty, ihriska, byty, dom dochodcov. Nech si odpovie na tuto otazku kazdy sam. Kolko sa tu postavilo za 4 roky bytov, kolko ihrisk? Pan starosta menujte toho, kto bol iniciatorom peticie proti ihrisku na sidlisku jamy, zverejnite tuto peticiu, ked uz ju nechcete ukazat mne. Priznajte sa verejne ako ste chceli volat policiu na obyvatelov Kubikovej a rozryt im ihrisko, ked odmietli sa zucastnit turnaja v Belej.
 
 
+32 #6 matúš krajči 2010-11-18 14:17
Dokonca ste si vymysleli rozpravku o tom, ako nejaky poslanec rozvracia obcanov v Kubikovej proti obci a Belskej puti. Prosim vas pekne. Toto vsetko su nezmysly, ktore si vytvoril p. starosta len preto, ze potrebuje mat nepriatela a nedokaze priznat vlastne zlyhanie v tejto suvislosti. Nikto tam nikoho nestval a nenabadal. Skuste sa spytat obcanov tejto casti. Nech vam oni sami povedia, ako im bolo zamknute maso na gulas a sala na diskoteku. Lebo odmietli poslusnost autorite!
 
 
+28 #7 matúš krajči 2010-11-18 14:18
Dalsia vec a to vzajomne porozumenie a spolupraca o ktorej tu p. Dvorsky tolko hovori. Vsetkych, ktorí majú iní názor ako on oznacuje ako neprajnikov, skodlivcov tejto obce. Prvym bol poslanec p. Mazgut, ktory jediny tuzil po poznani pravdy – bol prinuteny ( aj ked nepriamo) vzdat sa funkcie poslanca. Nasledne sme sa stali neprajnici ja a poslanec Istvanik. Dovod? Vystrkujeme rozky! Dosledok? Nebola nam vyplatena poslanecka odmena viac ako rok. Pytam sa? Kto ma mandat rozhodovat o poslaneckych odmenach? Poslanci, ci starosta?
Verejne sa tu klame! Vyzyvam tymto vsetkych ludi, ktori chcu spoznat pravdu, ako aj starostu obce, nech vstupi do verejnej debaty do kulturneho domu a priamo celi otazkam od obcanov tejto obce a neschovava sa za jednostranny monolog, ktory je sustavne premietany v televizii!!!
 
 
-39 #8 ja 2010-11-18 14:33
Za p.Dvorským je vykonaná robota, za p.Krajčím sluby .
 
 
+26 #9 matúš krajči 2010-11-18 15:10
Kazdy vstupuje do kampane so slubmi... Ak budeme mat za sebou 12 rokov vladnutia, tak bude aj vykonana robota... a potom posudte, ci vo vacsej, ci mensej miere... pre serioznost komunikacie sa skuste druhykrat aj podpisat... dakujem za reakciu.
 
 
-6 #10 emil 2010-11-18 15:22
ja osobne si myslim, ze vypracovanie projektu a hlavne jeho schlavenie nie je otazka dvoch mesiacov ale aj par rokov... kolko prostriedkov bolo ziskanych z fondov EU? mylsim si ze pan Dvorsky ma dostatocne konexie aby mohol tuto funkciu este plnohodnotne uskutocnovat. A co sa tyka programu pana Krajciho su to vsetko len vseobence veci, bez konkretnych sposobov financovania a krokov ako ich splnit...
 
 
+28 #11 esc 2010-11-18 15:28
Citovanie ja:
Za p.Dvorským je vykonaná robota, za p.Krajčím sluby .

a aka robota???? to že začal teraz 3 mesiace pred volbami hrat divadlo aky je paradny starosta a co všetko dokázal a pritom nespravil nič!!!! V príhovore v televizii rozprával ako majú športovci nadštandartné starostlivosť, že poskytuje autobus na zápasy a pritom už 2 roky chodia na zápasy vlastnými autami a nikto nevidel ani korunu!!!! Jednoducho ide do tvrdého a pán starosta je posratý ako malé decko!!!!!!
 
 
+34 #12 matúš krajči 2010-11-18 15:32
v predvolebnom programe vazeni nema nikto ako bude financovat jednotlive aktivity... ani ja ani pan Dvorsky... pravdou je, ze vypracovanie projektu zabera urcity cas... s tym suhlasim... no ak je jedinou ulohou obce projektovat, tak si myslim, ze je to zalostne malo... EU nie je spasa, ale pomoc... niekedy sa treba pozriet aj na obycajnejsie problemy obcanov a to sa da riesit aj bez eurofondov a europomoci... ked ide o konexie... konexie su tam, kde je starosta... a to ci nim bude pan X ALEBO pan Y... Dodnes som nemal moznost prezentovat svoju pracu a uz som na nu pocul milion kritikov... :D viete, ideme sa hodnotit v speve, ale este nikto nic nezaspieval... konieckoncov vsetko sa uvidi... ja sa uchadzam o podporu obcanov a oni rozhodnu... a ak to vyjde, potom nech ma hodnotia.
 
 
+15 #13 esc 2010-11-18 15:32
Citovanie emil:
ja osobne si myslim, ze vypracovanie projektu a hlavne jeho schlavenie nie je otazka dvoch mesiacov ale aj par rokov... kolko prostriedkov bolo ziskanych z fondov EU? mylsim si ze pan Dvorsky ma dostatocne konexie aby mohol tuto funkciu este plnohodnotne uskutocnovat. A co sa tyka programu pana Krajciho su to vsetko len vseobence veci, bez konkretnych sposobov financovania a krokov ako ich splnit...

Lenže tie prostriedky nejdu do obecného rozpočtu ale do jeho peňaženky!!!!!
 
 
+32 #14 LUBOMIR VRABEL 2010-11-18 15:34
LEN V KRATKOSTI . DAKUJEM PANOVI DVORSKEMU STAROSTVI A RIADITELOVI OBECNEHO PODNIKU BELA ZA SLUBENU ALE NEUROBENU CESTICKU NA ULICI BREHY... V TEJTO OBCI SA PRE JEDNOTLIVCOV PRE PAR VOLICOV KTORY IM PRAVDEPODOBNE NEDAJU HLASY NEMUSIA PLNIT SLUBY.
 
 
+31 #15 majka a lucka 2010-11-18 15:59
Je čas na zmenu v obci kde už 12rokov uraduju ti isti ľudia.Preto
podporujeme:Ing .Matúš Krajči.Má veľa dobrych a zdravych napadov do buducnosti ktore sa daju realizovat.ma za sebou team na ktori sa da spoľahnut.treba dať šancu novej generacii.Náš názor napr.na Belskú pút ktora mala v minulosti svoju tradiciu,ľudia sa zabavali a stretavali po celej dedine,terajši obecny urad všetko presunul na ihrisko, ludia tam idu ako do ohrady!pytame sa prečo je to tak?komu to tak vyhovuje?je to len jedna vec z množstva ktore treba zmenit aby dedina znovu ožila a bola aj pre inych ľudi nielen pre vyvolenych.
 
 
+16 #16 majka a lucka 2010-11-18 16:06
Citovanie ja:
Za p.Dvorským je vykonaná robota, za p.Krajčím sluby .

za 12 rokov bude aj za p.Krajčim vykonana robota.
 
 
+41 #17 Alojz 2010-11-18 16:56
Nech si daju kandidati medzi sebou diskusiu nejaky taky duel bolo by to velmi atraktivne pre volicov len na to sa nik asi neodhodhla.Keby sa tak rozpravali bolo by to uplne super a nech sa to odhorava kulturnom dome aby si to mohli aj volici pozriet :)
 
 
+26 #18 Jimmy 2010-11-18 17:04
Citovanie ja:
Za p.Dvorským je vykonaná robota, za p.Krajčím sluby .


Nehnevajte sa na mňa, ale ako možete posudzovať p. Krajčího, keď mu ešte nebola daná možnosť splniť sľuby. P. Dvorský už mal dosť času niečo vybudovať. To, že sa posledný mesiac začne robiť nestačí. A vidno na občanoch tú nechuť riešiť niečo s Obecným úradom pretože buď sa ich žiadosť stratí alebo im bude povedané, že to nie je možné.
 
 
+36 #19 dotyčná 2010-11-18 17:04
"narkomanecká skupina a opilecká mánia" .. myslím,že tak nejak to bolo povedané v príhovore p. Dvorského.. áno,áno koľko tu už padlo obvinení kto droguje a kto nie? pritom dôkazov niet..zrušenie koncertov a diskoték? tých troch čo tu boli?:D:D:D:D už ste ma rozosmiali dosť.. jasné rodičia budú radi keď tu nebudú diskotéky,ale naopak mladý budú chodiť do mesta a kade tade a budú platiť wstupy niekde inde ako tam kde je to potrebné a tam kde sú doma..a ešte mám otázočku na p.Dvorského .. Kam majú chodiť mladý? keď podľa Vás pijeme,fajčíme, drogujeme,fetuj eme a pod.??
 
 
+21 #20 dotyčná 2010-11-18 17:26
Citovanie Alojz:
Nech si daju kandidati medzi sebou diskusiu nejaky taky duel bolo by to velmi atraktivne pre volicov len na to sa nik asi neodhodhla.Keby sa tak rozpravali bolo by to uplne super a nech sa to odhorava kulturnom dome aby si to mohli aj volici pozriet :)


Komentár číslo 7..Pán Ing.Matúš Krajči vyzval všetkých občanov ako aj starostu obce k verejnej diskusií do kultúrneho domu..čítajte všetko :)
 
 
+19 #21 esc 2010-11-18 17:35
Citovanie dotyčná:
Citovanie Alojz:
Nech si daju kandidati medzi sebou diskusiu nejaky taky duel bolo by to velmi atraktivne pre volicov len na to sa nik asi neodhodhla.Keby sa tak rozpravali bolo by to uplne super a nech sa to odhorava kulturnom dome aby si to mohli aj volici pozriet :)


Komentár číslo 7..Pán Ing.Matúš Krajči vyzval všetkých občanov ako aj starostu obce k verejnej diskusií do kultúrneho domu..čítajte všetko :)

presne tak!!! Keby to chcel niekto pánovi starostovi navrhnúť...by som bol zvedavý načo by sa vyhovoril :)
 
 
+19 #22 majka a lucka 2010-11-18 17:46
Citovanie esc:
Citovanie dotyčná:
Citovanie Alojz:
Nech si daju kandidati medzi sebou diskusiu nejaky taky duel bolo by to velmi atraktivne pre volicov len na to sa nik asi neodhodhla.Keby sa tak rozpravali bolo by to uplne super a nech sa to odhorava kulturnom dome aby si to mohli aj volici pozriet :)


Komentár číslo 7..Pán Ing.Matúš Krajči vyzval všetkých občanov ako aj starostu obce k verejnej diskusií do kultúrneho domu..čítajte všetko :)

presne tak!!! Keby to chcel niekto pánovi starostovi navrhnúť...by som bol zvedavý načo by sa vyhovoril :)

Treba mu poslat pozvanku,ved vo svojom monologu ktory mal dnes cely den v TV povedal ze nema problem rozpravat sa s obcanmi na urade ale aj doma.
 
 
+26 #23 matúš krajči 2010-11-18 17:55
Dnesny den sme poziadali o prenajatie kulturneho domu na stredu 24.11.2010 o 17:00 z dovodu predstavenia nasich kandidatov a zaroven by sme radi uvitali pritomnost aj ostatnych kandidatov na starostov - p. Dvorskeho aj p. Cabadaja... odpoved, ci bude mozne alebo nie uskutocnit tuto akciu nam maju potvrdit z obecneho uradu v priebehu zajtrajsieho dna... budeme informovat... vsetci su vitani...:)
 
 
+12 #24 dotyčná 2010-11-18 18:00
majka a lucka: pravda :-) aj v záležitosti v okolí Belskej púťe.Tento rok tam bolo blato,mokro a pod. Áno,uznávam ,že za počasie nemôže p.Dvorský, ale zrušiť život v Dedine dokonca v období Belskej púťe je dosť,aby sa dôchodci a malé deti trepali po hlavnej ceste (áno chodník tam je ale autá tiež).
 
 
+8 #25 Jimmy 2010-11-18 18:39
Bolo by to skvelé keby sa zišli všetci kandidáti či na starostu alebo na poslancov a odpovedali by na otázky občanov, ale bojím sa, že pozvanie zo strany p. Dvorského bude odignorované. Jeho politika je až veľmi podobná politike SMER-u. Ani Fico si počas celého svojho vládnucého obdobia nesadol s nikým do kresla a diskutoval nieto ešte nakonci lebo vedel, že by ho faktami zadupali do zeme. Radšej si vytvoril svoju "televíznu stanicu" a tam rozprával rozprávky až všetkým bolo zle z tých sladkých vecí. Ďalej body predražovanie a pošpiniť meno tomu kto sa vzoprie nejdem ani rozoberať :-) , smutné ale čo už.
 
 
+33 #26 občania 2010-11-18 19:03
Vážený pán Dvorský, a neviem či pán, alebo diktátor, či dokonca inžinier vysvetlite občanom, ako ste prišli ku tomu Vášmu titulu Ing., klamate všetkých obyčajných občanov a zavádzate ich Vašou neuveriteľnou dvoj mesačnou prácou pred voľbami, to je úplne zarážajúce! Smiejú sa tomu už aj malé deti, ako si robíte z Belej vlastnú firmu, a všetko robia iba dvorský, a nimi blízky!!! Dokonca ste do toho vtiahli aj belského pána Kanoníka, ktorý Vám robí aj nezmyselnú kampaň na sv.omšiach, práve ten, ktorý má ľudí spájať a nerobiť medzi nimi rozdiely! Máte za sebou 12 rokov.. hehe a vlastne čoho??? Iba sľubov, naposledy ste sľubovali dom dochodcov, detské ihriská.. a namiesto toho ste "prepierali" koruny a už dokonca aj eurá v nezmyselnom kempe..! Čo máte ešte málo!!??!!?? ani pizzeria za 10 mil. Vám nestačí..??? Mozete sa hanbiť a schovávať, zabudli ste na nás, na obyčajných občanov, ktorí Vás potrebujú a verili Vám a u ktorých ste stratili dvoveru!!! Ešte nás chcete naďalej klamať? STAČILO!
 
 
+26 #27 nič 2010-11-18 19:20
Idem sa aj ja zapojiť do diskusie.. Čo sa týka dvanástich rokov práce súčastného starostu ...no u nás v Kubíkovej ani pomaly nevieme že starostu máme. Spravil jednu cestu ktora asi tuto zimu neprežije a jedno ihrisko ktore by som za tu dobu aj zjedol a pritom nieje ani dobre ododnene je krive a dokonca na Belsku púť sme si ho museli sami s vlastnými kosačkami kosiť za naše financie . Takže celkovo nieje poznať že by sme mali niekoho kto ba sa staral o občanov tejto časti .Takže voliť budem určite niekoho iného ako je terajší pán starosta a dúfam že sa táto situácia zmení .
 
 
+11 #28 technik 2010-11-18 19:24
Citovanie matúš krajči:
Dokonca ste si vymysleli rozpravku o tom, ako nejaky poslanec rozvracia obcanov v Kubikovej proti obci a Belskej puti. Prosim vas pekne. Toto vsetko su nezmysly, ktore si vytvoril p. starosta len preto, ze potrebuje mat nepriatela a nedokaze priznat vlastne zlyhanie v tejto suvislosti. Nikto tam nikoho nestval a nenabadal. Skuste sa spytat obcanov tejto casti. Nech vam oni sami povedia, ako im bolo zamknute maso na gulas a sala na diskoteku. Lebo odmietli poslusnost autorite!

este dobre ze p.Srniak ma velku halu kde bola diskoteka na put a zabavili sme sa dobre aj bez pomoci starosty a poslancov ktory boli strasne ochotny vybavit kluce od kulturaku
 
 
+30 #29 sklamaný občan 2010-11-18 19:33
Ludia v BELEJ.. čo to Vy nevidíte, čo sa tu deje??? Veď otvorte oči, všetko čo sa robí, všetko robí len SBD, Dvorský s tými jeho bratmi!!! Znás si robia srandu, vysmievajú sa nám do tváre!!! Veď nech všetko povie p. Dvorský, koľko vyšlo detské ihrisko, kt. není dodnes hotové, resp. sa ani nezačalo, ktoré zase robilo odznova SBD.. al. kto robil amfiteáter na ihrisko, alebo tie úžasné zastávky za vyše 3300 e, v ktorých si ani nesadnete, a ktoré by spravili naši stolári al. remeselníci z Belej-obyčajní ľudia za asi 1500 e, a kto to robil??? Zase Dvorský, za koho peniaze si robí reguláciu pri dome a dokonca aj JEHO Pizzérii??? PÁN STAROSTA, VY chcete teraz otvárať ihrisko v Kubíkovej??? TERAZ?!?! Ktoré ste chceli cez bel. púť POORAŤ!!?? HANBA VÁM, čo ste to za ČLOVEKA!!! Dokonca ste tie pozemky ani nevyplatili majiteľom! Nehambíte sa Našim dochodcom TERAZ variť guláš z masa, ktoré bolo určené pre ľudí z Kubíkovej na oslavu Belskej púti!!!AK UŽ TOTO ĽUDIA NEVIDÍTE!!!!!!! !
 
 
-14 #30 das 2010-11-18 19:47
Odkedy máte internet??
 
 
+5 #31 kubíkovčan 2010-11-18 19:49
to das:
čo to má byť za otázka?!?!
 
 
+5 #32 das 2010-11-18 19:53
Pýtal som sa pána Štrkáča,...prečo nepíšete pod vlastným menom??
 
 
+11 #33 technik 2010-11-18 19:56
slavne ihrisko Kubikova je to obycajne smetisko z hastri. nemali kde navozit vsetok bordel tak ho dali na ihrisko a kolko penazi to stalo??? a este nam bude zakazovat hrat na smetisku ktore sa oficialne otvaralo vcera v kulturnom dome z dochodcami,cest y su ubohe v lete ziazdne len z traktorom a v zime len zlopatov pretoze tu sa chodi odhrnat ked je bela nezjazna aj to tu dokucuju a idu prec je tu kopu starych obcanov,no keby sa nieco robilo tak neviem!No ked je akcia v kulturaku tak sa odhrna osto sest.
 
 
+20 #34 sklamaný občan 2010-11-18 20:08
Pán Ing.Dvorský.Akú ste mali radosť alebo požitok z toho, že ste ZAKÁZALI na vyšnom konci pri pohostinstve čajka počas Belskej púte TRADÍCIU ludovej muziky, kde sa už roky na púť ľudia zabávajú?Vyjadrite sa, prijímite vyzvanie p.Ing.Matúša Krajčiho na verejnú diskusiu a dajte to aj do káblovej televízie pre, ľudí, ktorí tam nemožu ísť!Teraz ukážte tú svoju HRDOSŤ! Povedzte koľko stála napr. rekonštrukcia ostravackej chaty a kto ju robil, alebo tie "psie budy" bez lavičiek na sedenie.Prečo ste to neponúkli verejnosti, je u nás málo nezamestnaných, je u nás málo takých, ktorí by to urobili o mnoho lacnejšie a kvalitnejšie!Vá m nejde o ľudí, Vám ide iba o seba a tých, kt.Vám prikývujú!A Vy máte svedomie ísť ďalej takto kradnúť a obohatcovať sa?!My potrebujem starostu, ktorý tu bude pre nás a s nami a nie len v hore, brániciach či v Bratislave!Áno, p.Ing.Krajči je mladý, ale je ambiciózny a váži si každého jedného, možno že aj Vás, čo sa mu aj dosť čudujeme za tie Vaše výmysli a ohovárania!
 
 
+5 #35 Ganja 2010-11-18 20:22
A teraz jedna pesnička k veci :)



Zainteresovaní vedia ;)
 
 
+13 #36 realista 2010-11-18 20:26
konečne majme starostu, ktorý tu bude pre nás a bude riešieť naše problémy, ktorý tu bude pre všetkých, mladých aj starých, bez rozdielov a nie len pre určitú vrstvu ľudí, ako je to doteraz. Volíme určite p.Ing, Matúša Krajčiho, Vážení spoluobčania, ak chce niečo zmeniť, a cítiť sa v našej obci ako rovnocenný občan, tak konečne zmenme túto firmu, čo sa tu obohacuje a konečne si zvolme starostu, ktorý bude prosperovať pre NAŠU OBEC a PRE NÁS, ak to nezmeníme, tak za rok za dva tu z obce nezostane nič..!!!
 
 
+18 #37 ja 2010-11-18 20:30
ludia to akoze co tu ciitam to je fakt hruuza.... no ociernujme sa vsetci navzajom... ako tak citam kopu pripomienok z jednej druhej ci tretej strany tak to je fakt nieco nenormalne...čo sa tyka tych zastavok .... co mate proti nim??? nesuhlasim s nazorom ze su to psie budy...radsej ste mali tie zelezne obludy bez oplechovania kde ste isli zamrzut ked prsalo, snezilo alebo fuukalo???... ked sa vam nepacia tak stojte mimo nich... nemusite ociernovat vsetko.... uvidime ako dopadnu volby a co tu bude dalsie 4 roky... kazdy ma pravo prejavit svoj nazor vo volbach... a nie ,,nakydat,, co najviac na toho druheho a potom sa tvarit ako neviniatko...
 
 
+1 #38 ZNOVA GUSTIK 2010-11-18 20:31
Citovanie emil:
ja osobne si myslim, ze vypracovanie projektu a hlavne jeho schlavenie nie je otazka dvoch mesiacov ale aj par rokov... kolko prostriedkov bolo ziskanych z fondov EU? mylsim si ze pan Dvorsky ma dostatocne konexie aby mohol tuto funkciu este plnohodnotne uskutocnovat. A co sa tyka programu pana Krajciho su to vsetko len vseobence veci, bez konkretnych sposobov financovania a krokov ako ich splnit...
moj osobny nazor je ze konekcie pridu same a pre mladeho cloveka co cely zivot sa venuje obci omladeho chalana co usporaduval diskoteky pre male deti a snazil sa nieco urobit pre belu ,,, ja osobne ho pojdem volit a tieto kecy o konekciach si strc vies kde ,,, treba urobit zmeny ,,, mate uz dost nahrabaneho a hore nosy az do neba ,,, nech zvitazi lepsi ale myslim si ze to dopadne trosku inac ako si namzslenci myslia ,,, :lol:
 
 
-10 #39 Alojz 2010-11-18 20:33
No cital som tu a len pan krajci kida neustale na pana starostu od pana starostu som nepocul nevidel necital nic cobi obvinoval niekoho.Pan starosta hovoril vo svojom prihovore len to co urobil za posledny rok a ti vase demagogie co tu pisete mozno vam niekto uveri ale ten co sa do toho skutocne rozumie vie ze terajsi starosta je velkym prinosom do belej!Kolko okolitych dedin by si zelalo mat takeho satrostu akeho mame my.A pan krajci ked je poslancom a neni schopny sa dostavit na nejake zastupitelstva bez ospravedlnenia on chce byt starostom ? Ved na zastupitelstva zacal poctivo chodit ked sa to zverejnilo v belskych novinach :lol: POzrite sa pozeram sa na to objektivne nehovorim ze pan starosta je bez chyby urcite mohol nieco poriesit aj lepsie ale zas sto krat viac urobil pre tuto obec dobreho.Ihriska su tu,kanalizacia, uzemni plan,obchvat by mal byt.Proste vela veci spravil za tych 12 rokov pre obec.Ved ani strom nerodi prvy rok ovocie:) a tak je to aj s uradovanim treba vela casu:)
 
 
+3 #40 Ganja1 2010-11-18 20:35
Suhlasim s pouzivatelom "ja",.... ste sprosty, alebo len omameny??
 

Komentáre môžu pridávať len prihlásení a registovaní používatelia.

Prihlásenie:

Vážený občan obce Belá, pre získavanie všetkých podstatných informácii, vám odporúčame registrovať sa!

Prístupnosť: